Utvidet returrett til 31. januar 2025

Building Customer-brand Relationships

Om Building Customer-brand Relationships

Presents an approach to marketing communications in the 'push-pull' marketplace that combines traditional outbound communications with the inbound or 'pull' media of Internet, mobile communications, and social networks. This book takes a different view - that the marketer and the customer build the ongoing brand value together.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780765617996
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 368
  • Utgitt:
  • 15. april 2009
  • Dimensjoner:
  • 256x180x32 mm.
  • Vekt:
  • 728 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Building Customer-brand Relationships

Presents an approach to marketing communications in the 'push-pull' marketplace that combines traditional outbound communications with the inbound or 'pull' media of Internet, mobile communications, and social networks. This book takes a different view - that the marketer and the customer build the ongoing brand value together.

Brukervurderinger av Building Customer-brand Relationships



Finn lignende bøker
Boken Building Customer-brand Relationships finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.