Norges billigste bøker

Cases in Marketing

Om Cases in Marketing

This work highlights key marketing issues in contexts characterized by diversity of markets, competitors and consumers. Cases draw on students' ability to think about broader strategic issues such as global standardization versus customization.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780761955696
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 224
  • Utgitt:
  • 17. oktober 1997
  • Dimensjoner:
  • 156x234x20 mm.
  • Vekt:
  • 550 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Cases in Marketing

This work highlights key marketing issues in contexts characterized by diversity of markets, competitors and consumers. Cases draw on students' ability to think about broader strategic issues such as global standardization versus customization.

Brukervurderinger av Cases in Marketing



Finn lignende bøker
Boken Cases in Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.