Utvidet returrett til 31. januar 2025

Categories in Markets

- Origins and Evolution

Om Categories in Markets

Focuses on how market categories shape processes of production and consumption and how these activities in turn shape category systems. This volume explores topics such as: how new categories emerge, become enacted and gain consensus, how categories are used by market agents, and how category systems change over time.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780857245939
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 416
  • Utgitt:
  • 12. november 2010
  • Dimensjoner:
  • 160x236x39 mm.
  • Vekt:
  • 724 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Categories in Markets

Focuses on how market categories shape processes of production and consumption and how these activities in turn shape category systems. This volume explores topics such as: how new categories emerge, become enacted and gain consensus, how categories are used by market agents, and how category systems change over time.

Brukervurderinger av Categories in Markets



Finn lignende bøker
Boken Categories in Markets finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.