Utvidet returrett til 31. januar 2024

Celebricities

- Media Culture and the Phenomenology of Gadget Commodity Life

Om Celebricities

A phenomenological account of the forms of life characteristic of late capitalism--including television, celebrity culture, and personal electronics--culminating in an ontology of the gadget-commodity that brings together Marxist theories of commodity fetishism and ideology with Heidegger's attempt to think truth as unconcealment.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780823270804
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 264
  • Utgitt:
  • 1. juli 2016
  • Dimensjoner:
  • 228x153x26 mm.
  • Vekt:
  • 390 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 12. november 2024

Beskrivelse av Celebricities

A phenomenological account of the forms of life characteristic of late capitalism--including television, celebrity culture, and personal electronics--culminating in an ontology of the gadget-commodity that brings together Marxist theories of commodity fetishism and ideology with Heidegger's attempt to think truth as unconcealment.

Brukervurderinger av Celebricities



Finn lignende bøker
Boken Celebricities finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.