Utvidet returrett til 31. januar 2025

China's Media and Soft Power in Africa

- Promotion and Perceptions

Om China's Media and Soft Power in Africa

This volume brings together scholars from different disciplines and nations to examine and assess the effectiveness of China's soft power initiatives in Africa. It throws light not only on China's engagement with Africa but also on how China's increasing influence is received in the African media.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349713776
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 237
  • Utgitt:
  • 25. februar 2017
  • Utgave:
  • 12016
  • Dimensjoner:
  • 140x216x0 mm.
  • Vekt:
  • 3212 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11. desember 2024

Beskrivelse av China's Media and Soft Power in Africa

This volume brings together scholars from different disciplines and nations to examine and assess the effectiveness of China's soft power initiatives in Africa. It throws light not only on China's engagement with Africa but also on how China's increasing influence is received in the African media.

Brukervurderinger av China's Media and Soft Power in Africa



Finn lignende bøker
Boken China's Media and Soft Power in Africa finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.