Utvidet returrett til 31. januar 2025

City Branding and Promotion

- The Strategic Approach

Om City Branding and Promotion

The book presents the rules of creating a city promotion and branding strategy. It presents the problems of the strategic management of urban areas, various types of development strategies designed for cities, and the individual principles of creating a city promotion and branding strategy.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367730192
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 186
  • Utgitt:
  • 18. desember 2020
  • Dimensjoner:
  • 232x155x18 mm.
  • Vekt:
  • 306 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av City Branding and Promotion

The book presents the rules of creating a city promotion and branding strategy. It presents the problems of the strategic management of urban areas, various types of development strategies designed for cities, and the individual principles of creating a city promotion and branding strategy.

Brukervurderinger av City Branding and Promotion



Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.