Utvidet returrett til 31. januar 2025

City Branding and Promotion

- The Strategic Approach

Om City Branding and Promotion

The book presents the rules of creating a city promotion and branding strategy. It presents the problems of the strategic management of urban areas, various types of development strategies designed for cities, and the individual principles of creating a city promotion and branding strategy.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138488106
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 186
  • Utgitt:
  • 2. mai 2019
  • Dimensjoner:
  • 242x163x12 mm.
  • Vekt:
  • 424 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av City Branding and Promotion

The book presents the rules of creating a city promotion and branding strategy. It presents the problems of the strategic management of urban areas, various types of development strategies designed for cities, and the individual principles of creating a city promotion and branding strategy.

Brukervurderinger av City Branding and Promotion



Finn lignende bøker
Boken City Branding and Promotion finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.