Utvidet returrett til 31. januar 2025

Communicating Corporate Social Responsibility

Om Communicating Corporate Social Responsibility

The Trust Factor: Communicating Corporate Social Responsibility explores theoretical frameworks and practical applications for creating trust between an organization and key stakeholders. Scholars of communication, public relations, and leadership will find this book of particular interest.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781793646484
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 134
  • Utgitt:
  • 15. februar 2023
  • Dimensjoner:
  • 157x12x235 mm.
  • Vekt:
  • 358 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15. desember 2024

Beskrivelse av Communicating Corporate Social Responsibility

The Trust Factor: Communicating Corporate Social Responsibility explores theoretical frameworks and practical applications for creating trust between an organization and key stakeholders. Scholars of communication, public relations, and leadership will find this book of particular interest.

Brukervurderinger av Communicating Corporate Social Responsibility



Finn lignende bøker
Boken Communicating Corporate Social Responsibility finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.