Norges billigste bøker

Communication, Media, and Identity

- A Christian Theory of Communication

Om Communication, Media, and Identity

Part of the "Communication, Culture, and Religion Series", this title looks at the nature of communication from a biblical Christian perspective. It discusses the implications of such a theory for interpersonal relations, use of media, and the development of digital culture in the wake of the computer.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780742551954
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 298
  • Utgitt:
  • 27. november 2006
  • Dimensjoner:
  • 155x233x14 mm.
  • Vekt:
  • 435 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 5. juni 2025

Beskrivelse av Communication, Media, and Identity

Part of the "Communication, Culture, and Religion Series", this title looks at the nature of communication from a biblical Christian perspective. It discusses the implications of such a theory for interpersonal relations, use of media, and the development of digital culture in the wake of the computer.

Brukervurderinger av Communication, Media, and Identity



Finn lignende bøker
Boken Communication, Media, and Identity finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.