Utvidet returrett til 31. januar 2025

Consumer Behaviour and Social Network Sites

- The Impact of Negative Word of Mouth

Om Consumer Behaviour and Social Network Sites

This book provides a solid understanding of electronic word of mouth (eWOM) by taking the reader through the process of information diffusion from rumour generation in times of traditional word of mouth (WOM) to negative social eWOM and examining how consumers process it.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367532833
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 98
  • Utgitt:
  • 24. desember 2020
  • Dimensjoner:
  • 226x161x14 mm.
  • Vekt:
  • 254 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 6. desember 2024

Beskrivelse av Consumer Behaviour and Social Network Sites

This book provides a solid understanding of electronic word of mouth (eWOM) by taking the reader through the process of information diffusion from rumour generation in times of traditional word of mouth (WOM) to negative social eWOM and examining how consumers process it.

Brukervurderinger av Consumer Behaviour and Social Network Sites



Finn lignende bøker
Boken Consumer Behaviour and Social Network Sites finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.