Norges billigste bøker

Consumer Culture Theory

Om Consumer Culture Theory

Research in Consumer Behavior is a leading publication in the field of consumer behavior. The substantive topics covered in this volume represent crucial issues for our times including understanding and navigating cultural diversity and cultural perspectives on co-creating market value.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781784411589
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 350
  • Utgitt:
  • 28. november 2014
  • Dimensjoner:
  • 156x236x27 mm.
  • Vekt:
  • 568 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 24. februar 2025

Beskrivelse av Consumer Culture Theory

Research in Consumer Behavior is a leading publication in the field of consumer behavior. The substantive topics covered in this volume represent crucial issues for our times including understanding and navigating cultural diversity and cultural perspectives on co-creating market value.

Brukervurderinger av Consumer Culture Theory



Finn lignende bøker
Boken Consumer Culture Theory finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.