Utvidet returrett til 31. januar 2025

Consuming Music in the Digital Age

- Technologies, Roles and Everyday Life

Om Consuming Music in the Digital Age

This book addresses the issue of music consumption in the digital era of technologies. It explores how individuals use music in the context of their everyday lives and how, in return, music acquires certain roles within everyday contexts and more broadly in their life narratives.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137492555
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 167
  • Utgitt:
  • 19. oktober 2015
  • Utgave:
  • 12016
  • Dimensjoner:
  • 144x225x16 mm.
  • Vekt:
  • 350 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. desember 2024

Beskrivelse av Consuming Music in the Digital Age

This book addresses the issue of music consumption in the digital era of technologies. It explores how individuals use music in the context of their everyday lives and how, in return, music acquires certain roles within everyday contexts and more broadly in their life narratives.

Brukervurderinger av Consuming Music in the Digital Age



Finn lignende bøker
Boken Consuming Music in the Digital Age finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.