Norges billigste bøker

Consumption and Identity at Work

Om Consumption and Identity at Work

Examines how contemporary rhetorics and discourses of organizational change are breaking down such distinctions - with significant implications for the construction of subjectivities and identities at work. This title shows how the capacities and predispositions required of consumers and employees are increasingly difficult to distinguish.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780803979277
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 224
  • Utgitt:
  • 5. desember 1995
  • Dimensjoner:
  • 156x234x14 mm.
  • Vekt:
  • 470 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 17. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Consumption and Identity at Work

Examines how contemporary rhetorics and discourses of organizational change are breaking down such distinctions - with significant implications for the construction of subjectivities and identities at work. This title shows how the capacities and predispositions required of consumers and employees are increasingly difficult to distinguish.

Brukervurderinger av Consumption and Identity at Work



Finn lignende bøker
Boken Consumption and Identity at Work finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.