Norges billigste bøker

Controversies in Contemporary Advertising

Om Controversies in Contemporary Advertising

A student focused exploration of economic, political, social, and ethical perspectives on advertising, covering issues such stereotyping, controversial products, consumer culture, and new technology.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781452261072
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 336
  • Utgitt:
  • 17. september 2013
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 188x233x15 mm.
  • Vekt:
  • 574 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 6. oktober 2025

Beskrivelse av Controversies in Contemporary Advertising

A student focused exploration of economic, political, social, and ethical perspectives on advertising, covering issues such stereotyping, controversial products, consumer culture, and new technology.

Brukervurderinger av Controversies in Contemporary Advertising



Finn lignende bøker
Boken Controversies in Contemporary Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.