Norges billigste bøker

Copyright, Creativity, Big Media and Cultural Value

- Incorporating the Author

Om Copyright, Creativity, Big Media and Cultural Value

Copyright, Creativity, Big Media & Cultural Value: Incorporating the Author explains why copyright is much more than a creator's private property right or a mechanism through which corporations control cultural production and influence mass consumption choices.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367192068
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 218
  • Utgitt:
  • 24. november 2020
  • Dimensjoner:
  • 241x162x21 mm.
  • Vekt:
  • 490 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Copyright, Creativity, Big Media and Cultural Value

Copyright, Creativity, Big Media & Cultural Value: Incorporating the Author explains why copyright is much more than a creator's private property right or a mechanism through which corporations control cultural production and influence mass consumption choices.

Brukervurderinger av Copyright, Creativity, Big Media and Cultural Value



Finn lignende bøker
Boken Copyright, Creativity, Big Media and Cultural Value finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.