Utvidet returrett til 31. januar 2025

Corporate Culture and Globalization

av Yi Zhu
Om Corporate Culture and Globalization

This book offers an ethnographic analysis of how corporate culture has been transformed in the age of globalization and promotes the importance of a national ideology's role in corporate culture studies. It examines the formation, dissemination, and interpretation of corporate ideology at a global Japanese fashion retailer in Hong Kong.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032304434
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 176
  • Utgitt:
  • 10. mars 2023
  • Dimensjoner:
  • 156x11x234 mm.
  • Vekt:
  • 417 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Corporate Culture and Globalization

This book offers an ethnographic analysis of how corporate culture has been transformed in the age of globalization and promotes the importance of a national ideology's role in corporate culture studies. It examines the formation, dissemination, and interpretation of corporate ideology at a global Japanese fashion retailer in Hong Kong.

Brukervurderinger av Corporate Culture and Globalization



Finn lignende bøker
Boken Corporate Culture and Globalization finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.