Norges billigste bøker

Corporate Social Responsibility is Not Public Relations

- How to put CSR at the heart of your company and maximize the business benefits

Om Corporate Social Responsibility is Not Public Relations

Research shows that CSR improves long-term business performance. This book argues that trust is at stake for every organization and is the reason why communications strategies must respond authentically. This book will define the real role of PR in CSR and what that relationship should be.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781911671428
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 224
  • Utgitt:
  • 18. februar 2021
  • Dimensjoner:
  • 137x214x16 mm.
  • Vekt:
  • 294 g.
  På lager
Leveringstid: 4-8 virkedager
Forventet levering: 3. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Corporate Social Responsibility is Not Public Relations

Research shows that CSR improves long-term business performance. This book argues that trust is at stake for every organization and is the reason why communications strategies must respond authentically. This book will define the real role of PR in CSR and what that relationship should be.

Brukervurderinger av Corporate Social Responsibility is Not Public Relations



Finn lignende bøker
Boken Corporate Social Responsibility is Not Public Relations finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.