Utvidet returrett til 31. januar 2025

Counterturbulence Marketing

- A Proactive Strategy for Volatile Economic Times

Om Counterturbulence Marketing

If the firm can detect changes early and can swiftly counteract these changes with a value marketing plan, then its chances to survive and prosper are enhanced. After reviewing briefly the causes and nature of turbulence in U.S. markets, the author establishes the importance of marketing as a counterturbulence weapon.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780899307961
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 200
  • Utgitt:
  • 30. september 1993
  • Dimensjoner:
  • 234x156x12 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Counterturbulence Marketing

If the firm can detect changes early and can swiftly counteract these changes with a value marketing plan, then its chances to survive and prosper are enhanced. After reviewing briefly the causes and nature of turbulence in U.S. markets, the author establishes the importance of marketing as a counterturbulence weapon.

Brukervurderinger av Counterturbulence Marketing



Finn lignende bøker
Boken Counterturbulence Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.