Utvidet returrett til 31. januar 2025

Creating and Dominating New Markets

Om Creating and Dominating New Markets

Meyer shows managers, executives, and business owners how to identify the right market to create, use common denominators for success, avoid common and costly pitfalls that can easily derail efforts, find funding to support a new market, and more to build an exciting, profitable venture.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780814474587
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 5. november 2006
  • Dimensjoner:
  • 229x152x12 mm.
  • Vekt:
  • 389 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 7. desember 2024

Beskrivelse av Creating and Dominating New Markets

Meyer shows managers, executives, and business owners how to identify the right market to create, use common denominators for success, avoid common and costly pitfalls that can easily derail efforts, find funding to support a new market, and more to build an exciting, profitable venture.

Brukervurderinger av Creating and Dominating New Markets



Finn lignende bøker
Boken Creating and Dominating New Markets finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.