Utvidet returrett til 31. januar 2025

Creativity and Advertising

- Affect, Events and Process

Om Creativity and Advertising

@text Andrew McStay identifies and explores key historical, cultural and philosophical discourses that give rise to contemporary notions of advertising creativity.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415519540
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 192
  • Utgitt:
  • 5. april 2013
  • Dimensjoner:
  • 156x234x15 mm.
  • Vekt:
  • 520 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Creativity and Advertising

@text Andrew McStay identifies and explores key historical, cultural and philosophical discourses that give rise to contemporary notions of advertising creativity.

Brukervurderinger av Creativity and Advertising



Finn lignende bøker
Boken Creativity and Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.