Norges billigste bøker

Critical Thinking for Marketers, Volume I

- Learn How to Think, Not What to Think

Om Critical Thinking for Marketers, Volume I

Provides information and guidelines on not only how to develop good arguments, but also what it means to develop a good argument. The book describes two basic kinds of arguments - deductive and inductive - and how to examine whether such arguments are 'good' or not.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781631571169
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 184
  • Utgitt:
  • 30. november 2016
  • Dimensjoner:
  • 227x152x15 mm.
  • Vekt:
  • 300 g.
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 23. mai 2025

Beskrivelse av Critical Thinking for Marketers, Volume I

Provides information and guidelines on not only how to develop good arguments, but also what it means to develop a good argument. The book describes two basic kinds of arguments - deductive and inductive - and how to examine whether such arguments are 'good' or not.

Brukervurderinger av Critical Thinking for Marketers, Volume I



Finn lignende bøker
Boken Critical Thinking for Marketers, Volume I finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.