Utvidet returrett til 31. januar 2025

Cultural Heritage Marketing

- A Relationship Marketing Approach to Conservation Services

Om Cultural Heritage Marketing

Providing an overview of the marketing principles and tools that pertain to the area of heritage conservation services, this book combines research and practice to offer an alternative to the classical transactional marketing approach.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030002862
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 158
  • Utgitt:
  • 7. november 2018
  • Utgave:
  • 12019
  • Dimensjoner:
  • 218x156x20 mm.
  • Vekt:
  • 336 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Cultural Heritage Marketing

Providing an overview of the marketing principles and tools that pertain to the area of heritage conservation services, this book combines research and practice to offer an alternative to the classical transactional marketing approach.

Brukervurderinger av Cultural Heritage Marketing



Finn lignende bøker
Boken Cultural Heritage Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.