Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Cultural Products and the World Trade Organization

Voon examines how WTO rules apply to 'cultural products', such as film, radio, music and books. Freer trade in these products has caused different reactions among Members. This 2007 book explains the situation and proposes reforms to better balance members' different objectives.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780521184052
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 344
  • Utgitt:
  • 17. februar 2011
  • Dimensjoner:
  • 152x229x18 mm.
  • Vekt:
  • 460 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Cultural Products and the World Trade Organization

Voon examines how WTO rules apply to 'cultural products', such as film, radio, music and books. Freer trade in these products has caused different reactions among Members. This 2007 book explains the situation and proposes reforms to better balance members' different objectives.

Brukervurderinger av Cultural Products and the World Trade Organization



Finn lignende bøker
Boken Cultural Products and the World Trade Organization finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.