Norges billigste bøker

Culture and Positioning as Determinants of Strategy

- Personality and the Business Organization

Om Culture and Positioning as Determinants of Strategy

Strategic positioning is the assertion of an organizations personality on decisions of how and where to compete, it determines competitive position in the market place and differentiates the offering to the market.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781403917515
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 270
  • Utgitt:
  • 16. mars 2004
  • Utgave:
  • 2004
  • Dimensjoner:
  • 140x216x20 mm.
  • Vekt:
  • 467 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 3. oktober 2025

Beskrivelse av Culture and Positioning as Determinants of Strategy

Strategic positioning is the assertion of an organizations personality on decisions of how and where to compete, it determines competitive position in the market place and differentiates the offering to the market.

Brukervurderinger av Culture and Positioning as Determinants of Strategy



Finn lignende bøker
Boken Culture and Positioning as Determinants of Strategy finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.