Utvidet returrett til 31. januar 2025

Customer Knowledge Management

- Improving Customer Relationship through Knowledge Application

Om Customer Knowledge Management

Managing and transferring knowledge - at the right time, in the right place and with the right quality for customers - enables companies to survive in times of fierce competition. The focus of this work is therefore on Knowledge Management and Customer Relationship Management.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783642423666
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 143
  • Utgitt:
  • 11. oktober 2014
  • Utgave:
  • 2011
  • Dimensjoner:
  • 155x235x9 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Customer Knowledge Management

Managing and transferring knowledge - at the right time, in the right place and with the right quality for customers - enables companies to survive in times of fierce competition. The focus of this work is therefore on Knowledge Management and Customer Relationship Management.

Brukervurderinger av Customer Knowledge Management



Finn lignende bøker
Boken Customer Knowledge Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.