Utvidet returrett til 31. januar 2025

Customer Lifetime Value

- The Path to Profitability

Om Customer Lifetime Value

Provides the methods of measuring customer lifetime value (CLV), the strategies for developing customer-centric strategies, the implementation of CLV strategies in a B2B and B2C setting, and the challenges faced by an organisation in implementing a CLV-based framework.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781601981561
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 112
  • Utgitt:
  • 14. august 2008
  • Dimensjoner:
  • 231x156x7 mm.
  • Vekt:
  • 180 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Customer Lifetime Value

Provides the methods of measuring customer lifetime value (CLV), the strategies for developing customer-centric strategies, the implementation of CLV strategies in a B2B and B2C setting, and the challenges faced by an organisation in implementing a CLV-based framework.

Brukervurderinger av Customer Lifetime Value



Finn lignende bøker
Boken Customer Lifetime Value finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.