Utvidet returrett til 31. januar 2025

Designing winning products

Om Designing winning products

Intended for marketing executives, new product/service managers, and marketing research professionals, this work focuses on design and market testing issues/solutions for new business-to-business products and services. It includes more than 50 diagrams, tables and figures which support the text.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780762306824
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 324
  • Utgitt:
  • 20. desember 2000
  • Dimensjoner:
  • 156x234x19 mm.
  • Vekt:
  • 631 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. desember 2024

Beskrivelse av Designing winning products

Intended for marketing executives, new product/service managers, and marketing research professionals, this work focuses on design and market testing issues/solutions for new business-to-business products and services. It includes more than 50 diagrams, tables and figures which support the text.

Brukervurderinger av Designing winning products



Finn lignende bøker
Boken Designing winning products finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.