Utvidet returrett til 31. januar 2025

Designing World Class Corporate Strategies

Om Designing World Class Corporate Strategies

Considers the key role of corporate centres within very large, primarily multi-business organisations. This work presents a corporate configurations model which demonstrates four ways in which corporate centres can add significant value. It also tackles important issues incorporating theoretical and practical dimensions.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780750663687
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 312
  • Utgitt:
  • 14. desember 2004
  • Dimensjoner:
  • 189x246x16 mm.
  • Vekt:
  • 580 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Designing World Class Corporate Strategies

Considers the key role of corporate centres within very large, primarily multi-business organisations. This work presents a corporate configurations model which demonstrates four ways in which corporate centres can add significant value. It also tackles important issues incorporating theoretical and practical dimensions.

Brukervurderinger av Designing World Class Corporate Strategies



Finn lignende bøker
Boken Designing World Class Corporate Strategies finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.