Norges billigste bøker

Destination Brands

Om Destination Brands

Shows how cities, regions and countries adopt branding strategies similar to those of leading household brand names in an effort to differentiate themselves and emotionally connect with potential tourists. This title asks whether tourist destinations get the reputations they deserve and uses topical case studies to discuss brand concepts.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780080969305
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 392
  • Utgitt:
  • 9. mars 2011
  • Utgave:
  • 3
  • Dimensjoner:
  • 190x235x21 mm.
  • Vekt:
  • 732 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Destination Brands

Shows how cities, regions and countries adopt branding strategies similar to those of leading household brand names in an effort to differentiate themselves and emotionally connect with potential tourists. This title asks whether tourist destinations get the reputations they deserve and uses topical case studies to discuss brand concepts.

Brukervurderinger av Destination Brands



Finn lignende bøker
Boken Destination Brands finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.