Norges billigste bøker

Destination Marketing Organisations

Om Destination Marketing Organisations

Synthesises academic literature of practical value to Destination Marketing Organisations (DMOs). This book features key learning outcomes to enhance understanding of the fundamental issues relating to: the rationale for the establishment of DMOs; and the structure, roles, goals and functions of DMOs.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780080443065
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 252
  • Utgitt:
  • 13. november 2004
  • Dimensjoner:
  • 166x241x11 mm.
  • Vekt:
  • 580 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Destination Marketing Organisations

Synthesises academic literature of practical value to Destination Marketing Organisations (DMOs). This book features key learning outcomes to enhance understanding of the fundamental issues relating to: the rationale for the establishment of DMOs; and the structure, roles, goals and functions of DMOs.

Brukervurderinger av Destination Marketing Organisations



Finn lignende bøker
Boken Destination Marketing Organisations finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.