Utvidet returrett til 31. januar 2024

Destination Marketing Organisations

Om Destination Marketing Organisations

Synthesises academic literature of practical value to Destination Marketing Organisations (DMOs). This book features key learning outcomes to enhance understanding of the fundamental issues relating to: the rationale for the establishment of DMOs; and the structure, roles, goals and functions of DMOs.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780080443065
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 252
  • Utgitt:
  • 13. november 2004
  • Dimensjoner:
  • 166x241x11 mm.
  • Vekt:
  • 580 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. november 2024

Beskrivelse av Destination Marketing Organisations

Synthesises academic literature of practical value to Destination Marketing Organisations (DMOs). This book features key learning outcomes to enhance understanding of the fundamental issues relating to: the rationale for the establishment of DMOs; and the structure, roles, goals and functions of DMOs.

Brukervurderinger av Destination Marketing Organisations



Finn lignende bøker
Boken Destination Marketing Organisations finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.