Utvidet returrett til 31. januar 2025

Dictionary of Advertising and Marketing Concepts

Om Dictionary of Advertising and Marketing Concepts

In concise entries, this dictionary analyses ideas and concepts about advertising and its social, economic, psychological and cultural significance.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781611329865
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 143
  • Utgitt:
  • 31. august 2013
  • Dimensjoner:
  • 152x230x9 mm.
  • Vekt:
  • 242 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. desember 2024

Beskrivelse av Dictionary of Advertising and Marketing Concepts

In concise entries, this dictionary analyses ideas and concepts about advertising and its social, economic, psychological and cultural significance.

Brukervurderinger av Dictionary of Advertising and Marketing Concepts



Finn lignende bøker
Boken Dictionary of Advertising and Marketing Concepts finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.