Norges billigste bøker

Die Bedeutung Von Value Co-Creation Fuer Die Marke

- Eine Empirische Analyse Aus Konsumentensicht Am Beispiel Von Internetbasierten Anwendungen Zur Produktindividualisierung Im Konsumgutermarkt

  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783631650448
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 234
  • Utgitt:
  • 16. juni 2014
  • Dimensjoner:
  • 210x148x0 mm.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Brukervurderinger av Die Bedeutung Von Value Co-Creation Fuer Die Marke



Finn lignende bøker
Boken Die Bedeutung Von Value Co-Creation Fuer Die Marke finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.