Norges billigste bøker

Digital Creatives and the Rethinking of Religious Authority

Om Digital Creatives and the Rethinking of Religious Authority

Digital Creatives and the Rethinking of Religious Authority explores the ways in which religiously-inspired digital media experts and influencers online challenge established religious leaders and those who seek to maintain institutional structures in a world where online and offline religious spaces are increasingly intertwined.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138370975
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 226
  • Utgitt:
  • 9. september 2020
  • Dimensjoner:
  • 156x232x20 mm.
  • Vekt:
  • 372 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Digital Creatives and the Rethinking of Religious Authority

Digital Creatives and the Rethinking of Religious Authority explores the ways in which religiously-inspired digital media experts and influencers online challenge established religious leaders and those who seek to maintain institutional structures in a world where online and offline religious spaces are increasingly intertwined.

Brukervurderinger av Digital Creatives and the Rethinking of Religious Authority



Finn lignende bøker
Boken Digital Creatives and the Rethinking of Religious Authority finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.