Utvidet returrett til 31. januar 2025

Discursive Constructions of Corporate Identities by Chinese Banks on Sina Weibo

- An Integrated Sociolinguistics Approach

Om Discursive Constructions of Corporate Identities by Chinese Banks on Sina Weibo

This book addresses the discursive construction of corporate identities in social media on the part of Chinese corporations, particularly highlighting how followers of corporate social media co-create corporate identities during firm-follower interactions.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789811044687
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 152
  • Utgitt:
  • 21. juni 2017
  • Utgave:
  • 12017
  • Dimensjoner:
  • 155x235x0 mm.
  • Vekt:
  • 474 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Discursive Constructions of Corporate Identities by Chinese Banks on Sina Weibo

This book addresses the discursive construction of corporate identities in social media on the part of Chinese corporations, particularly highlighting how followers of corporate social media co-create corporate identities during firm-follower interactions.

Brukervurderinger av Discursive Constructions of Corporate Identities by Chinese Banks on Sina Weibo



Finn lignende bøker
Boken Discursive Constructions of Corporate Identities by Chinese Banks on Sina Weibo finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.