Utvidet returrett til 31. januar 2024

Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels

- Investigating the Phenomenon of Anthropomorphism and New Online Consumption Forms

Om Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels

Katja Wagner investigates consumer behavioral intention and interactions with new technologies and digital channels.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783658351496
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 243
  • Utgitt:
  • 7. august 2021
  • Utgave:
  • 12021
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 351 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. november 2024

Beskrivelse av Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels

Katja Wagner investigates consumer behavioral intention and interactions with new technologies and digital channels.

Brukervurderinger av Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels



Finn lignende bøker
Boken Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.