Utvidet returrett til 31. januar 2024

Effects of Perceived Service Quality on Customer Loyalty and Repurchase Intentions. The Mediating Role of Customer Satisfaction

  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783960671879
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 60
  • Utgitt:
  • 9. november 2017
  • Dimensjoner:
  • 210x148x3 mm.
  • Vekt:
  • 82 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. november 2024

Brukervurderinger av Effects of Perceived Service Quality on Customer Loyalty and Repurchase Intentions. The Mediating Role of Customer Satisfaction



Finn lignende bøker
Boken Effects of Perceived Service Quality on Customer Loyalty and Repurchase Intentions. The Mediating Role of Customer Satisfaction finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.