Utvidet returrett til 31. januar 2025

Electronic Customer Relationship Management

Om Electronic Customer Relationship Management

A survey of information systems research on electronic customer relationship management (eCRM). This book provides frameworks taken from cases and applications in this field. Each chapter takes a collaborative approach that goes beyond the analytical and operational perspectives, and stresses integration with other enterprise information systems.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780765613271
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 224
  • Utgitt:
  • 31. januar 2006
  • Dimensjoner:
  • 178x254x0 mm.
  • Vekt:
  • 589 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 13. desember 2024

Beskrivelse av Electronic Customer Relationship Management

A survey of information systems research on electronic customer relationship management (eCRM). This book provides frameworks taken from cases and applications in this field. Each chapter takes a collaborative approach that goes beyond the analytical and operational perspectives, and stresses integration with other enterprise information systems.

Brukervurderinger av Electronic Customer Relationship Management



Finn lignende bøker
Boken Electronic Customer Relationship Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.