Utvidet returrett til 31. januar 2025

Emotions and Service in the Digital Age

Om Emotions and Service in the Digital Age

Research on Emotion in Organizations comprises chapters describing multidisciplinary research into affect, emotion, and mood in organizations at all levels of analysis, including within-person variation, individual differences, interpersonal exchanges, groups, and organizations.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781839092602
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 280
  • Utgitt:
  • 19. oktober 2020
  • Dimensjoner:
  • 237x159x23 mm.
  • Vekt:
  • 526 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av Emotions and Service in the Digital Age

Research on Emotion in Organizations comprises chapters describing multidisciplinary research into affect, emotion, and mood in organizations at all levels of analysis, including within-person variation, individual differences, interpersonal exchanges, groups, and organizations.

Brukervurderinger av Emotions and Service in the Digital Age



Finn lignende bøker
Boken Emotions and Service in the Digital Age finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.