Utvidet returrett til 31. januar 2025

Endorsements in Advertising

- A Social History

Om Endorsements in Advertising

The use of endorsements and testimonials to sell anything imaginable is a modern development, though the technique is centuries old. This exploration of modern endorsement advertising follows its evolution from a marginalized, mistrusted technique to a multibillion-dollar industry.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780786420438
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 239
  • Utgitt:
  • 5. april 2005
  • Dimensjoner:
  • 152x229x12 mm.
  • Vekt:
  • 318 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Endorsements in Advertising

The use of endorsements and testimonials to sell anything imaginable is a modern development, though the technique is centuries old. This exploration of modern endorsement advertising follows its evolution from a marginalized, mistrusted technique to a multibillion-dollar industry.

Brukervurderinger av Endorsements in Advertising



Finn lignende bøker
Boken Endorsements in Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.