Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Entertainment Marketing

This monograph describes a general framework of entertainment marketing. Then the unique properties of entertainment and the resulting marketing challenges facing the entertainment industries, as well as the related research on each key marketing component within the framework, such as product, promotion, distribution, pricing, and talent, are reviewed.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781680833324
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 132
  • Utgitt:
  • 16. oktober 2017
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 13. desember 2024

Beskrivelse av Entertainment Marketing

This monograph describes a general framework of entertainment marketing. Then the unique properties of entertainment and the resulting marketing challenges facing the entertainment industries, as well as the related research on each key marketing component within the framework, such as product, promotion, distribution, pricing, and talent, are reviewed.

Brukervurderinger av Entertainment Marketing



Finn lignende bøker
Boken Entertainment Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.