Norges billigste bøker

Environmental Marketing

- Strategies, Practice, Theory, and Research

Om Environmental Marketing

Examines a range of issues that affect environmental behavior while providing materials and guidance to marketing decision makers. This title defines the potential roles of organizations, consumers, and governments and examines how these groups impact environmental factors through the marketing process.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781560249283
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 438
  • Utgitt:
  • 7 januar 1997
  • Dimensjoner:
  • 153x211x24 mm.
  • Vekt:
  • 594 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19 juli 2024

Beskrivelse av Environmental Marketing

Examines a range of issues that affect environmental behavior while providing materials and guidance to marketing decision makers. This title defines the potential roles of organizations, consumers, and governments and examines how these groups impact environmental factors through the marketing process.

Brukervurderinger av Environmental Marketing



Finn lignende bøker
Boken Environmental Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.