Norges billigste bøker

Evaluating Marketing Actions and Outcomes

Om Evaluating Marketing Actions and Outcomes

Most universities do not teach meta-thinking so it is logical that company thinkers may not really understand how to think and decide upon important issues. This volume explores how such thinking can be employed to improve the thinking of those who are responsible for core performance.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780762310463
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 672
  • Utgitt:
  • 4. september 2003
  • Dimensjoner:
  • 363x291x57 mm.
  • Vekt:
  • 1114 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Evaluating Marketing Actions and Outcomes

Most universities do not teach meta-thinking so it is logical that company thinkers may not really understand how to think and decide upon important issues. This volume explores how such thinking can be employed to improve the thinking of those who are responsible for core performance.

Brukervurderinger av Evaluating Marketing Actions and Outcomes



Finn lignende bøker
Boken Evaluating Marketing Actions and Outcomes finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.