Norges billigste bøker

Evaluation in Advertising Reception

- A Socio-Cognitive and Linguistic Perspective

Om Evaluation in Advertising Reception

Placed within the context of reception studies, this book investigates how advertisements that rely on re-contextualising shared cultural knowledge are understood by their viewers, and examines their persuasive potential.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349468362
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 207
  • Utgitt:
  • 1. januar 2014
  • Utgave:
  • 12014
  • Dimensjoner:
  • 140x216x0 mm.
  • Vekt:
  • 280 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. september 2025

Beskrivelse av Evaluation in Advertising Reception

Placed within the context of reception studies, this book investigates how advertisements that rely on re-contextualising shared cultural knowledge are understood by their viewers, and examines their persuasive potential.

Brukervurderinger av Evaluation in Advertising Reception



Finn lignende bøker
Boken Evaluation in Advertising Reception finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.