Utvidet returrett til 31. januar 2025

Facilitating LGBTQIA+ Allyship through Multimodal Writing in the Elementary Classroom

- Preparing Teachers to Challenge Heteronormativity

Om Facilitating LGBTQIA+ Allyship through Multimodal Writing in the Elementary Classroom

This book reports findings of a qualitative study intended to disrupt notions of heteronormativity amongst pre-service elementary teachers by engaging them in multimodal writing and text production around issues facing LGBTQIA+ youth.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367628185
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 104
  • Utgitt:
  • 15. mars 2022
  • Dimensjoner:
  • 223x142x14 mm.
  • Vekt:
  • 252 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 23. november 2024

Beskrivelse av Facilitating LGBTQIA+ Allyship through Multimodal Writing in the Elementary Classroom

This book reports findings of a qualitative study intended to disrupt notions of heteronormativity amongst pre-service elementary teachers by engaging them in multimodal writing and text production around issues facing LGBTQIA+ youth.

Brukervurderinger av Facilitating LGBTQIA+ Allyship through Multimodal Writing in the Elementary Classroom



Finn lignende bøker
Boken Facilitating LGBTQIA+ Allyship through Multimodal Writing in the Elementary Classroom finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.