Norges billigste bøker

Fashion Brand Internationalization

- Opportunities and Challenges

Om Fashion Brand Internationalization

The first volume in the Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Brand Management series, this book provides a comprehensive view on the internationalization of fashion brands, offering unique academic and managerial insights into how fashion brands in diverse sizes can build and sustain their businesses in competitive global marketplaces.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137523365
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 142
  • Utgitt:
  • 30. juni 2016
  • Utgave:
  • 12016
  • Dimensjoner:
  • 216x156x17 mm.
  • Vekt:
  • 324 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. januar 2025

Beskrivelse av Fashion Brand Internationalization

The first volume in the Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Brand Management series, this book provides a comprehensive view on the internationalization of fashion brands, offering unique academic and managerial insights into how fashion brands in diverse sizes can build and sustain their businesses in competitive global marketplaces.

Brukervurderinger av Fashion Brand Internationalization



Finn lignende bøker
Boken Fashion Brand Internationalization finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.