Utvidet returrett til 31. januar 2025

Fashion Marketing and Communications

Om Fashion Marketing and Communications

Fashion Marketing and Communications draws together interdisciplinary approaches from marketing, branding, promotion and critical media studies. It provides a comprehensive and honest understanding of the commercial and ethical impact marketing has on the fashion industry.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032582320
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 322
  • Utgitt:
  • 9. desember 2024
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Kan forhåndsbestilles

Beskrivelse av Fashion Marketing and Communications

Fashion Marketing and Communications draws together interdisciplinary approaches from marketing, branding, promotion and critical media studies. It provides a comprehensive and honest understanding of the commercial and ethical impact marketing has on the fashion industry.

Brukervurderinger av Fashion Marketing and Communications



Finn lignende bøker
Boken Fashion Marketing and Communications finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.