Utvidet returrett til 31. januar 2025

Fashioning Intellectual Property

- Exhibition, Advertising and the Press, 1789-1918

Om Fashioning Intellectual Property

This book is the story of the shifting relationships between intellectual property law and the economic, social and cultural technologies and circumstances that surrounded and provided its subject matter in the 'long nineteenth century', with particular reference to international exhibitions, advertising and the press.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780521767569
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 204
  • Utgitt:
  • 19. januar 2012
  • Dimensjoner:
  • 158x233x14 mm.
  • Vekt:
  • 452 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Fashioning Intellectual Property

This book is the story of the shifting relationships between intellectual property law and the economic, social and cultural technologies and circumstances that surrounded and provided its subject matter in the 'long nineteenth century', with particular reference to international exhibitions, advertising and the press.

Brukervurderinger av Fashioning Intellectual Property



Finn lignende bøker
Boken Fashioning Intellectual Property finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.