Norges billigste bøker

Field Guide to Case Study Research in Business-to-Business Marketing and Purchasing

Om Field Guide to Case Study Research in Business-to-Business Marketing and Purchasing

This new volume is a must for B2B scholars and executives. This volume is for readers who demand findings and modeling at the individual case level that are readily transferable and adaptable for alternative contexts.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781784410803
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 350
  • Utgitt:
  • 20. august 2014
  • Dimensjoner:
  • 153x236x28 mm.
  • Vekt:
  • 596 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Field Guide to Case Study Research in Business-to-Business Marketing and Purchasing

This new volume is a must for B2B scholars and executives. This volume is for readers who demand findings and modeling at the individual case level that are readily transferable and adaptable for alternative contexts.

Brukervurderinger av Field Guide to Case Study Research in Business-to-Business Marketing and Purchasing



Finn lignende bøker
Boken Field Guide to Case Study Research in Business-to-Business Marketing and Purchasing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.