Utvidet returrett til 31. januar 2025

Financial Aspects of Marketing

Om Financial Aspects of Marketing

Helps students taking the Part 2 Certificate paper in Financial and Management Accounting of the Chartered Institute of Marketing. The emphasis on marketing issues and the use of financial information as an aid to decision-making provides students with the ability to be "financially literate".

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780750616027
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 446
  • Utgitt:
  • 27. mars 1989
  • Dimensjoner:
  • 159x240x32 mm.
  • Vekt:
  • 804 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15. desember 2024

Beskrivelse av Financial Aspects of Marketing

Helps students taking the Part 2 Certificate paper in Financial and Management Accounting of the Chartered Institute of Marketing. The emphasis on marketing issues and the use of financial information as an aid to decision-making provides students with the ability to be "financially literate".

Brukervurderinger av Financial Aspects of Marketing



Finn lignende bøker
Boken Financial Aspects of Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.