Utvidet returrett til 31. januar 2024

Flagship Marketing

- Concepts and places

Om Flagship Marketing

Flagships are the physical apogee of consumerism, places where brand experiences are most defined and interactions with consumers are highly refined. This book studies the concept of the flagship. It covers issues such as consumerism, areas of consumption and experimental marketing theory and practise.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415436021
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 240
  • Utgitt:
  • 12. november 2009
  • Dimensjoner:
  • 164x241x18 mm.
  • Vekt:
  • 510 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 28. november 2024

Beskrivelse av Flagship Marketing

Flagships are the physical apogee of consumerism, places where brand experiences are most defined and interactions with consumers are highly refined. This book studies the concept of the flagship. It covers issues such as consumerism, areas of consumption and experimental marketing theory and practise.

Brukervurderinger av Flagship Marketing



Finn lignende bøker
Boken Flagship Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.